Jumaat, 10 Mac 2017

May - Dilema



sketsa sebuah cinta, gadis misteri dan ku dalam dilema antara lagu yang sudah melekat dalam sanubari, lagu2 lain tu mungkin ada yang baru pertama kali aku dengar, sound dalam ni kalau mengikut pendengaran aku, masih lagi bunyi juara juara rock, tak lah mengujakan sangat soundnya seperti album hakikat, rasiah dan seterusnya. untuk lagu pembukaan album ni lagu impian rentak lagunya feel rock dulu2 haha.. aku suka juga. walaupun tak lah sedap sangat album ni macam album yang aku sebutkan tadi, kira dapat beli cd ni pun puashati sudah. sebelum ni hanya mampu lihat kaset2nya saja tak berkesempatan mendengarnya. 

4 ulasan:

  1. Zaman may tgh true lagi ni..heheh.dressing pun ganas

    BalasPadam
  2. Hakikat and Rahsia dah beli belum...?
    CEPATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

    BalasPadam
    Balasan
    1. hakikat rilisan semula saja belum beli, yang versi remasted tu ada. nanti aku sambar juga tu buat pelengkap koleksi may haha

      Padam
  3. Aku suka album ni...zaman aku tengah kemaruk dengan rock melayu..

    BalasPadam